Hity kasowe w USA – 3 kwartał 2016
Pierwsze miejsce wpływów w 3 kwartale zajęła animacja „Sekretne życie zwierzaków domowych” (364 mln. $)…
Read MorePierwsze miejsce wpływów w 3 kwartale zajęła animacja „Sekretne życie zwierzaków domowych” (364 mln. $)…
Read MoreW drugim kwartale 2016 roku w kinach amerykańskich panował „Kapitan Ameryka: wojna bohaterów” (404 mln $).
Read More„Powrót Jedi” nie przebił sukcesu kasowego hitu nr 1 z poprzedniego roku „E.T.” (252 mln. wpływu wobec 359 mln.).
Read More1982 rok w kinach amerykańskich należał do zagubionej istoty nie z tego świata. „E.T.” zgromadził prawie 360 milionów dolarów.
Read MoreSteven Spielberg reżyserował jeszcze tylko filmy lekkie i nie otrzymywał Oscarów, za to zgarniał duże pieniądze dla producentów.
Read MorePatrząc na listę dziesięciu hitów można stwierdzić, że w latach 80. królował człowiek, a nie technika. I to pomimo 1 miejsca dla filmu „Imperium kontratakuje”.
Read MoreW pierwszym kwartale w kinach USA wyświetlano 147 filmów, które przyniosły 1 800 milionów dolarów wpływu.
Read MoreW 4 kwartale w kinach USA było wyświetlanych 175 filmów. Tylko 7 filmom udało się przekroczyć wpływ 100 milionów dolarów…
Read MoreTrzeci kwartał w kinach USA to 170 filmów, na których obejrzenie widzowie wyłożyli 2 miliard 192 miliony dolarów.
Read MoreDrugi kwartał 2015 w kinach USA należy do dinozaurów z „Jurassic Word”.
Read MoreW pewnym momencie pojawił się pomysł, by połowę filmu zrealizował Smarzowski, połowę – reżyser z Ukrainy. Do tego jednak nie doszło.
Enrique Chediak o zdjęciach do filmu Żywioł. Deepwater Horizon
Od samego początku wszyscy wiedzieli, że uda im się stworzyć dobry film tylko wtedy, gdy nakręcą go pośród ludzi i społeczności dotkniętych wydarzeniami z 20 kwietnia 2010 roku.
Carnahan i Sand o scenariuszu filmu Żywioł. Deepwater Horizon
Wydarzenia na niesławnej platformie wiertniczej były na tyle skomplikowane, że wymagały zrozumienia działania zgromadzonej tam maszynerii oraz przyswojenia technicznego żargonu, którym posługiwali się jej pracownicy.
Jan P. Matuszyński o reżyserii filmu Ostatnia rodzina
Robiąc „Ostatnią Rodzinę” wiedzieliśmy, że to nie ma być film o malarzu, o tym, jak powstają jego prace. To ma być gdzieś w tle. Chciałem zobaczyć bardziej, jak to jest żyć wśród tego malarstwa.