gatunek: thriller

Split

Mężczyzna o mnogiej osobowości porywa trzy nastolatki. Okazuje się, że jedna z jaźni zaczyna dominować nad innymi.

Read More

Konwój

W areszcie śledczym zostaje zabity więzień. Zbrodnia może mieć związek z tajemniczymi wydarzeniami sprzed dwóch lat.

Read More

Incarnate

Naukowiec, mający zdolność wejścia do podświadomości opętanych, musi uwolnić od demona chłopca.

Read More

Zwierzęta nocy

Właścicielka galerii otrzymuje powieść autorstwa byłego męża. Kobieta jest porażona brutalnym thrillerem, który ma być zemstą za rozstanie.

Read More

Osaczona

Wiodąca samotne życie dziecięca psycholog szuka sposobu na uratowanie chłopca, odnalezionego podczas burzy śnieżnej.

Read More

Nowy początek

Po serii lądowań obcych na Ziemi wojsko werbuje eksperta lingwistyki, którego zadaniem jest odkrycie nastawienia przybyszy z kosmosu.

Read More

Inferno

Robert Langdon budzi się w szpitalnym łóżku. Nie wie dlaczego tam się znalazł i nie pamięta skąd ma dziwny przedmiot w marynarce.

Read More

Morgan

Konsultantka musi zdecydować, czy przerwać sztuczne życie stworzone w środowisku laboratoryjnym.

Read More
 

Warsztat filmowy

Produkcja filmu Wołyń

W pewnym momencie pojawił się pomysł, by połowę filmu zrealizował Smarzowski, połowę – reżyser z Ukrainy. Do tego jednak nie doszło.


dwh d19 05708

Enrique Chediak o zdjęciach do filmu Żywioł. Deepwater Horizon

Od samego początku wszyscy wiedzieli, że uda im się stworzyć dobry film tylko wtedy, gdy nakręcą go pośród ludzi i społeczności dotkniętych wydarzeniami z 20 kwietnia 2010 roku.


dwh d42 12682 r cro

Carnahan i Sand o scenariuszu filmu Żywioł. Deepwater Horizon

Wydarzenia na niesławnej platformie wiertniczej były na tyle skomplikowane, że wymagały zrozumienia działania zgromadzonej tam maszynerii oraz przyswojenia technicznego żargonu, którym posługiwali się jej pracownicy.


OstatniaRodzina 05 foto Hubert Komerski

Jan P. Matuszyński o reżyserii filmu Ostatnia rodzina

Robiąc „Ostatnią Rodzinę” wiedzieliśmy, że to nie ma być film o malarzu, o tym, jak powstają jego prace. To ma być gdzieś w tle. Chciałem zobaczyć bardziej, jak to jest żyć wśród tego malarstwa.