kraj: Polska

Zaćma

Druga połowa lat. 50. Julia Brystygierowa, zwana „Krwawą Luną”, to eks-funkcjonariuszka Ministerstwa Bezpieczeństwa.

Read More

Czerwony Kapitan

Rok 1992. Po upadku komunizmu pozostało wiele nierozwiązanych spraw kryminalnych, których sprawcy nigdy nie ponieśli kary.

Read More

Kamper

Para trzydziestolatków, kiedyś zakochani w sobie do szaleństwa, dziś muszą zdecydować, czy kolejny krok w życiu zrobią razem czy osobno.

Read More

Bóg w Krakowie

„Bóg w Krakowie” rozgrywa się współcześnie na tle urokliwego, tajemniczego i mistycznego miasta, w którym śledzimy losy jego mieszkańców.

Read More

Kochaj

Sawa wkrótce wychodzi za mąż za Jurka, o którym przyjaciółki mówią: „facet marzeń z wmontowanym genem idealnego męża i ojca”. Jednak Sawę zaczynają ogarniać coraz większe wątpliwości…

Read More

Jak uratować mamę

Za czarów Adaś i Anetka przeniosą się do tajemniczej średniowiecznej krainy – pełnej ziejących ogniem smoków, turniejów rycerskich i zamków.

Read More

Modelka

Początkująca modelka wiąże się ze znanym fotografem. Oboje odkrywają, że miłość ma mroczne oblicze.

Read More

Niewinne

Tuż po drugiej wojnie światowej w szpitalu zjawia się siostra z pobliskiego klasztoru i błaga o pomoc dla umierającej kobiety.

Read More
 

Warsztat filmowy

Produkcja filmu Wołyń

W pewnym momencie pojawił się pomysł, by połowę filmu zrealizował Smarzowski, połowę – reżyser z Ukrainy. Do tego jednak nie doszło.


dwh d19 05708

Enrique Chediak o zdjęciach do filmu Żywioł. Deepwater Horizon

Od samego początku wszyscy wiedzieli, że uda im się stworzyć dobry film tylko wtedy, gdy nakręcą go pośród ludzi i społeczności dotkniętych wydarzeniami z 20 kwietnia 2010 roku.


dwh d42 12682 r cro

Carnahan i Sand o scenariuszu filmu Żywioł. Deepwater Horizon

Wydarzenia na niesławnej platformie wiertniczej były na tyle skomplikowane, że wymagały zrozumienia działania zgromadzonej tam maszynerii oraz przyswojenia technicznego żargonu, którym posługiwali się jej pracownicy.


OstatniaRodzina 05 foto Hubert Komerski

Jan P. Matuszyński o reżyserii filmu Ostatnia rodzina

Robiąc „Ostatnią Rodzinę” wiedzieliśmy, że to nie ma być film o malarzu, o tym, jak powstają jego prace. To ma być gdzieś w tle. Chciałem zobaczyć bardziej, jak to jest żyć wśród tego malarstwa.