Kategoria: warsztat producenta

Produkcja dokumentu Amy

Po tym, jak zdecydowano, że piosenki i teksty Winehouse będą motorem napędowym tej historii, a tłem miasto, w którym piosenkarka żyła, przyszedł czas, by wybrać bohaterów wywiadów.

Read More

Produkcja Małego Księcia

Persichetti przez cały okres pracy nad filmem nie rozstawał się z książką Saint-Exupéry’ego. „To był nasz przewodnik i podstawowa pomoc, gdy zmagaliśmy się z jakimiś aspektami naszej historii”

Read More

Casting do Fantastycznej Czwórki

Twórcy szukali aktorów, którzy wypadną wiarygodnie i pokażą pełną złożoność postaci. „Zależało nam na znalezieniu aktorów, którzy rozumieją, że osią filmu są bohaterowie i ich przeżycia.” – mówi Kinberg.

Read More

Produkcja Idola

Kilka lat temu scenarzysta, reżyser i producent Dan Fogelman usłyszał niewiarygodną historię, która podziałała na jego wyobraźnię tak mocno, że nie potrafił o niej zapomnieć.

Read More

Produkcja filmu Poltergeist

„Poltergeist”, na podstawie pomysłu Stevena Spielberga, to długo oczekiwany horror wyprodukowany przez legendarnego Sama Raimiego („Martwe zło”, „Klątwa”). Nowy film zrealizowano w technice 3D, zakładając, że efekty specjalne mają naprawdę przerazić widownię.

Read More
 

Warsztat filmowy

Produkcja filmu Wołyń

W pewnym momencie pojawił się pomysł, by połowę filmu zrealizował Smarzowski, połowę – reżyser z Ukrainy. Do tego jednak nie doszło.


dwh d19 05708

Enrique Chediak o zdjęciach do filmu Żywioł. Deepwater Horizon

Od samego początku wszyscy wiedzieli, że uda im się stworzyć dobry film tylko wtedy, gdy nakręcą go pośród ludzi i społeczności dotkniętych wydarzeniami z 20 kwietnia 2010 roku.


dwh d42 12682 r cro

Carnahan i Sand o scenariuszu filmu Żywioł. Deepwater Horizon

Wydarzenia na niesławnej platformie wiertniczej były na tyle skomplikowane, że wymagały zrozumienia działania zgromadzonej tam maszynerii oraz przyswojenia technicznego żargonu, którym posługiwali się jej pracownicy.


OstatniaRodzina 05 foto Hubert Komerski

Jan P. Matuszyński o reżyserii filmu Ostatnia rodzina

Robiąc „Ostatnią Rodzinę” wiedzieliśmy, że to nie ma być film o malarzu, o tym, jak powstają jego prace. To ma być gdzieś w tle. Chciałem zobaczyć bardziej, jak to jest żyć wśród tego malarstwa.