Kategoria: warsztat scenografa

Kostiumy w Wieku Adaline

Wszystko co Adaline nosi, poczynając od wystawnych sukni i kończąc na nie rzucających się w oczy współczesnych ciuchach, zostało odpowiednio dobrane lub zaprojektowane przez Angusa Strathie’ego.

Read More

Czołgi i scenografia w Furii

Filmowa Furia została zagrana przez trzy różne pojazdy. Pierwszym był prawdziwy, pamiętający wojnę Sherman z autentycznym działem 76mm, który pojawił się na planie dzięki uprzejmości Bovington Tank Museum…

Read More

Scenografia i choreografia w Step Up: All In

„Taniec jest zdecydowanie największą gwiazdą naszego filmu, a nasi choreografowie spisali się na medal, zastępując artystów od efektów wizualnych. Wymyślili tak fascynujące i skomplikowane numery taneczne, że niektórzy widzowie będą zastanawiać się, czy to wszystko jest prawdziwe, ale zapewniam, że tak!”

Read More

Kostiumy w Grze Endera

Bardzo łatwo jest z nimi przesadzić, odwracając uwagę widza od tego, co dzieje się na twarzy aktora. Kostium powinien podkreślać jego oblicze i wspomagać definiowanie postaci, ale nie przeszkadzać aktorowi w grze.

Read More
  • 1
  • 2
 

Warsztat filmowy

Produkcja filmu Wołyń

W pewnym momencie pojawił się pomysł, by połowę filmu zrealizował Smarzowski, połowę – reżyser z Ukrainy. Do tego jednak nie doszło.


dwh d19 05708

Enrique Chediak o zdjęciach do filmu Żywioł. Deepwater Horizon

Od samego początku wszyscy wiedzieli, że uda im się stworzyć dobry film tylko wtedy, gdy nakręcą go pośród ludzi i społeczności dotkniętych wydarzeniami z 20 kwietnia 2010 roku.


dwh d42 12682 r cro

Carnahan i Sand o scenariuszu filmu Żywioł. Deepwater Horizon

Wydarzenia na niesławnej platformie wiertniczej były na tyle skomplikowane, że wymagały zrozumienia działania zgromadzonej tam maszynerii oraz przyswojenia technicznego żargonu, którym posługiwali się jej pracownicy.


OstatniaRodzina 05 foto Hubert Komerski

Jan P. Matuszyński o reżyserii filmu Ostatnia rodzina

Robiąc „Ostatnią Rodzinę” wiedzieliśmy, że to nie ma być film o malarzu, o tym, jak powstają jego prace. To ma być gdzieś w tle. Chciałem zobaczyć bardziej, jak to jest żyć wśród tego malarstwa.